TERMEN ȘI CONDIȚII

La rezervarea camerelor, oaspeţii noştri vor accepta regulamentul intern al hotelului. În cazul rezervărilor prin telefon, condiţiile vor fi acceptate la momentul sosirii în hotel.

Rezervarea camerei

Toate rezervările trebuie făcute în scris, prin telefon sau pe site-ul www.septimia.ro folosind formularul de rezervare. Camerele rezervate vor fi reţinute pentru clienții noștri până la ora 18:00 în ziua sosirii. Desigur există opțiunea de a sosi mai târziu, dar în acest caz, vă rugăm să anunţaţi în prealabil. Altfel, rezervarea va fi ștearsă din sistemul nostru după ora 18:00.

Primirea camerei (check-in): camerele sunt accesibile de la ora 14:00 (în cazul în care ajungeţi înainte de ora 14:00, puteţi ocupa camera dumneavoastră, dacă aceasta este disponibilă);

Eliberarea camerei (check-out): Până la ora 11:00. După check-out camerele vor fi verificate. Pagube sau lipsuri sesizate după plecare vor fi responsabilitatea financiară a clientului.

În caz de check-out mai târziu: până la ora 18:00 se va încasa 50% în plus din tariful actual al camerei pe zi, după ora  18:00 se va încasa 100% din tariful actual al camerei pe zi.

Condiţi de rezervare/anulare

La rezervare oaspeții vor plăti un avans de 50% din tariful întreg, sau vor folosi cartea de credit ca garanţie. Avem nevoie de datele de card (titularul cardului, numărul, valabilitatea) pentru  garanția rezervării.

Valoarea rămasă poate fi plătită la sosire sau plecare.

Hotelul își rezervă dreptul de autorizare a cardului oferit ca garanție înainte de sosire sau, la sosire. Autorizarea nu este considerata plată!

Blocarea depozitului de pe card poate fi efectuată numai cu acordul clientului în scris.

Condiţii de anulare a rezervării: rezervarea individuală se poate anula fără penalizare cu două zile înaintea sosirii stabilite. La evenimente speciale sau rezervări unice  termenul se poate schimba.

Taxa de anulare:  La anularea care depăşeşte cele două zile de termen, sau în cazul în care clientul nu se prezintă ("noshow")la serviciile comandate va fi plătită valoarea totală a serviciilor ca taxă de anulare.

Hotelul nostru acceptă următoarele modilități de plată:

Cash: Lei sau EURO

Card credit: VISA, Mastercard, Maestro

Bonuri de masă, de vacanță și de cadou ( Sodexo, Edenred, Cheque Dejeuner): numai împreună cu serviciile de cazare

Plata rezervării făcută direct, sau prin sistem online, se va face în Lei. Dacă folosiţi card Eur, vom extrage plata direct în lei după cursul BNR actual. Toate facturile vor fi emise în Lei.

În caz de plată în avans serviciile sunt considerate rezervate după ce plata Dumneavoastră. a ajuns în contul nostru. 

Dorim să vă atragem atenţia asupra faptului că facturarea se face între orele 07.00-23.00. La plecări înainte de 07.00 dimineaţa sau la plecări după ora 23.00 vă rugăm să cereţi factura de la recepţie cu o zi înainte de plecare. 

Animale de companie

Acceptăm animale de companie (< 50 cm) în camerele noastre la un preţ suplimentar. Daunele provocate de animale vor fi suportate de proprietarul animalului. Este interzisă intrarea în restaurantul hotelului cu animale de companie.

Comportamentul în hotel

Vă rugăm să respectaţi liniştea publică, să nu deranjaţi confortul altor oaspeţi, mai ales după orele de linişte (22.00).

Este interzis să vă prezentaţi la restaurantul hotelului în costum de baie.

Este interzisă folosirea utilităţilor camerelor şi a hotelului în afara acestora.

Dotarea hotelieră trebuie folosită corespunzător.

Daunele sau pagubele provocate vor fi plătite de către autorul acestora sau de reprezentantul lor legal.

În camerele noastre nu se fumează. Vă rugăm să respectaţi această regulă. Sunt spaţii special amenajate pentru fumat pe care le puteţi folosi. În caz de fumat în spaţii interzise vom adăuga la plata Dumneavoastră o penalizare/amendă de 100 RON!

Pentru folosirea centrului de wellness vă asigurăm prosop separat primit la intrarea în wellness.  Vă rugăm să nu folosiţi în centrul de wellness prosoapele din camere. În cazul în care folosiţi halatul în wellness vă rugăm să-l aduceţi înapoi în cameră.

Siguranţa

Pe teritoriul hotelului funcţionează mai multe camere video de supraveghere.

Camerele sunt dotate cu seif, vă rugăm să-l folosiţi pentru lucrurile valoroase. Nu putem garanta siguranţa pentru lucrurile uitate în cameră.

La părăsirea camerelor întotdeauna uşile trebuie încuiate.

Dacă găsiţi bunuri uitate vă rugăm să le predaţi la recepţie.

Dacă părăsiţi hotelul vă sugerăm să lăsaţi cheia la recepţie. În caz de pierdere a cheii veţi avea de plătit un plus de 100 RON.

Este interzisă depozitarea materialelor inflamabile, toxice, explozive în cameră.

Vă rugăm să nu folosiţi espressor, boiler, sau fier de călcat în cameră. Dacă aveţi haine care necesită a fi călcate vă rugăm să cereţi la recepţie acest serviciu.

În caz că observaţi orice defecţiune în dotarea camerei, vă rugăm să anunţaţi la recepţie.

Spaţiul de parcare

Hotelul nostru este dotat cu o parcare cu barieră rezervată oaspeţilor noştri din hotel pe care o pot folosi liber. La sosire primiţi un card de intrare în parcare pe care vă rugăm să-l predaţi la părăsirea hotelului.

Este interzisă parcarea în faţa hotelului.

Micul dejun/alte mese

Micul dejun este inclus în preţ cazării la hotel şi îl puteţi servi la restaurantul hotelului între orele 07.00-10.00 în timpul săptămânii și între orele 08.00-11.00 sâmbătă și duminică. Vă rugăm să nu luaţi în cameră mâncarea servită la micul dejun. În caz contrar preţul micului dejun (5 euro) va fi taxat.

Vă rugăm să aveţi ţinuta corespunzătoare la luarea meselor (este interzisă intrarea în restaurant în costum de baie).

Dacă părăsiţi hotelul înainte de ora 07.00 la cerere vă pregătim micul dejun la pachet. 

Vă rugăm să anunţaţi la recepţie intenţia de a lua micul dejun după ora 10.00. Dacă nu anunţaţi intenţia dumneavoastră putem să vă asigurăm micul dejun după ora 10.00 la un preţ suplimentar.

Băuturile şi mâncarea cumpărate în afara hotelului pot fi consumate numai în cameră având grijă de utilităţile camerei. Pagubele cauzate vor fi plătite la plecare.