TERMENI ȘI CONDIȚII

La rezervarea camerelor, oaspeții noștri vor fi de acord cu regulamentul intern al hotelului. 

În cazul rezervărilor prin telefon, condițiile vor fi agreate la sosirea în hotel.

Rezervarea camerei

Rezervările se pot face în scris, prin telefon sau pe site-ul www.septimia.ro , folosind formularul de rezervare. Camerele rezervate sunt reținute pentru clienții noștri până la ora 18:00, în ziua sosirii. În cazul în care ajungeți după ora 18:00, vă rugăm să anunțați recepția hotelului, în caz contrar, rezervarea va fi anulată automat din sistemul nostru de rezervări. 

Ziua hoteliera începe cu ora 14:00 (check-in). Dacă ajungeți la hotel înainte de această oră, vă puteți primi camera dacă aceasta este disponibilă.

Ziua hoteliera se termina la ora 11:00 (check-out). La eliberarea camerelor, se face verificarea acestora, iar lipsurile sau daunele provocate de client, se vor consemna într-o notă de constatare iar contravaloarea lor se va recupera integral de la client, înainte de plecarea lui din hotel.

Serviciile ,,SPA’’ , dacă sunt incluse în pachetul achiziționat, pot fi folosite tot până la ora 11.00 din ziua plecării.

În cazul în care eliberarea camerei se face până la ora 18:00 (late check-out), clientul va plăti în plus 50% din tariful camerei, iar după ora  18:00, clientul va plăti 100% tariful camerei.

Condiţii de rezervare/anulare

La rezervare, oaspeții vor plăti un avans de 50% din valoarea sejurului achiziționat sau vor garanta cu cardul de credit, iar în acest caz vor primi Formularul de Autorizare a Plății în care trebuie specificat clar  titularul, numărul, codul CVV/CVC și valabilitatea cardului.

Valoarea rămasă, se va plăti la sosire sau cu o zi înaintea plecării.

Condiţii de anulare: rezervarea se poate anula fără penalizare cu două zile înaintea sosirii. În perioada Sărbătorilor și alte perioade de sezon termenul de renunțare poate să diferă, acest fapt va fi specificat în oferta personalizată al clientului.

Taxa de anulare: Dacă anularea se face mai puțin de 2 zile înaintea sosirii sau în cazul în care clientul nu se prezintă ( noshow), clientul va plăti integral serviciile comandate.  

Modilități de plată:

Cash: Lei sau EURO (numai clienții din străinătate)

Card credit: VISA, Mastercard, Maestro

Tichete de vacanță ( Sodexo, Edenred, Cheque Dejeuner): numai împreună cu serviciile de cazare. Datorită termenului de plată îndelungat cu care se decontează tichetele de vacanță suntem nevoiți să aplicăm o supra taxă de 10% în cazul achitării serviciilor noastre prin acest instrument de plată. În caz contrar nu mai putem accepta tichete de vacanță. 

Toate facturile se emit în RON, indiferent de modul de rezervare al serviciilor ( posta electronica, telefon sau online). Dacă plata se face folosind un card Eur, vom extrage plata direct în RON la cursul BNR al zilei. 

În cazul plății în avans, rezervările vor fi confirmate după ce avem  înregistrarea banilor în contul nostru.

Facturarea se face între orele 07.00-23.00. La plecări înainte de 07.00 dimineața sau la plecări după ora 23.00 vă rugăm să cereți factura de la recepție cu o zi înainte. 

Animale de companie

Sunt acceptate animale de companie (< 50 cm) în camerele noastre la un cost suplimentar. Daunele provocate de animale vor fi suportate de proprietarul acestora.

Este interzisă intrarea în restaurantul hotelului cu animale de companie.

Comportamentul în hotel

Vă rugăm să respectați liniștea în hotel, să nu deranjați confortul altor oaspeți, mai ales după orele 22.00.

În restaurantul hotelului vă prezentați în ținuta decenta. 

Este interzisă folosirea utilităților camerelor și a hotelului în afara acestora.

Echipamentele și accesoriile din dotarea camerelor precum și cele din Centrul Wellness vor fi folosite în mod corespunzător. 

Daunele sau pagubele provocate vor fi plătite de către autorul acestora sau de reprezentantul lor legal.

Fumatul este interzis atât în camere cât și în spațiile publice ale hotelului. Avem spații amenajate pentru fumători pe care vă rugăm să le folosiți. 

Taxa aplicabilă pentru nerespectarea acestui regulament este de 100 RON! 

Centrul wellness vă asigură prosop și-l veți primi de la recepția centrului pe baza cardului de cameră. 

Vă rugăm să nu folosiți în centrul de wellness prosoapele din camere. 

În cazul în care folosiți halatul în wellness vă rugăm să-l aduceți înapoi în cameră.

Siguranţa

Pe teritoriul hotelului funcționează mai multe camere video de supraveghere.

Camerele sunt dotate cu seif, vă rugăm să-l folosiți pentru bunurile de valoare. Nu garantăm siguranța pentru lucrurile uitate în cameră.

La părăsirea camerelor întotdeauna ușile trebuie încuiate.

Atunci când găsiți bunuri care nu vă aparțin, vă rugăm să le predați la recepție.

Dacă părăsiți hotelul vă sugerăm să lăsați cheia la recepție. Taxa aplicabilă pentru pierderea cheii este de 100 RON.

Este interzisă depozitarea substanțelor interzise, a materialelor inflamabile, toxice sau explozive în cameră.

Vă rugăm să nu folosiți alte echipamenete sau aparate în afara celor din dotarea camerei  (espressor, boiler, fier de călcat). Dacă aveți haine care necesită a fi călcate vă rugăm să cereți la recepție acest serviciu.

În cazul în care observați o defecțiune sau un accesoriu lipsa în dotarea camerei, vă rugăm să anunțați la recepția hotelului.

Spaţiul de parcare

Hotelul nostru este dotat cu o parcare cu barieră rezervată oaspeților noștri din hotel pe care o pot folosi liber. La sosire primiți un card de intrare în parcare pe care vă rugăm să-l predați la părăsirea hotelului.

Este interzisă parcarea în fața hotelului.

Micul dejun/alte mese

Micul dejun este inclus în tariful camerei și îl puteți servi la restaurantul hotelului între orele 07.00 – 10.00, în timpul săptămânii și 8.00-11.00 la sfârșitul săptămânii. Vă rugăm să nu luați în cameră alimente de la micul dejun. În caz contrar veți plăti adițional 9 euro, tariful micului dejun.

La micul dejun și alte mese, vă rugăm să aveți ținuta corespunzătoare, este interzisă intrarea în restaurant în costum de baie.

Dacă părăsiți hotelul înainte de ora 07.00 la cerere vă pregătim micul dejun la pachet. 

Vă rugăm să anunțați la recepție intenția de a lua micul dejun după ora 10.00. Dacă nu anunțați intenția dumneavoastră putem să vă asigurăm micul dejun după ora 10 la un preț suplimentar.

Băuturile și alimentele cumpărate din afara hotelului pot fi consumate numai în cameră având grijă de utilitățile camerei. Pagubele cauzate vor fi plătite la plecare.